امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood
بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.
 

kmplayer3 بهترین و سرعت پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

براي اين كه ما هم بتوانيم به آن دست از كاربراني كه قادرند به تنهايي تصاوير خود را كنار هم چيده و يك آلبوم ديجيتالي جذاب را خلق كنند بپيونديم تنها لازم است كه نرم افزاري را انتخاب كنيم كه همه كارها را خودش انجام دهد و تنها انتخاب عكس ها و كمي هم سليقه لازم است تا بتوانيم به جذابيت كار بيفزاييم. Tipard Photo Slideshow Maker نام نرم افزاري قدرتمند است كه تنها براي همين كار طراحي شده تا به وسيله آن كاربران مبتدي هم بتوانند با طي مراحل كوتاهي آلبوم هاي ديجيتالي خود را خلق نمايند. 
 
سازگاري با انواع فرمت هاي رايج براي تصاوير و همچنين صوت و تصوير از مهم ترين خصوصيات اين نرم افزار است كه دستان كاربر را براي انتخاب تمامي گزينه ها از تصاوير و همچنين فايل هاي چند رسانه اي كاملا باز مي گذارد. از ديگر خصوصيات مهم اين نرم افزار مي توان به فرمت هاي متعددي است كه نرم افزار در هنگام ذخيره سازي از آن ها پشتيباني مي كند اشاره كرد. بهينه سازي در هنگام ذخيره سازي اسلايدشو ها كمك زيادي مي كند تا كاربر بتواند بسته به استفاده اي كه دارد فايل هاي خروجي را ذخيره كند. Tipard Photo Slideshow Maker شامل ده ها افكت در زمينه هاي مختلف است كه براي متحرك سازي تصاوير بسيار مورد نياز خواهد بود ؛ اين افكت ها به سادگي قابل استفاده بوده و كاربر مي تواند براي هر عكس افكت دلخواه و مورد نظر خود را انتخاب نمايد. امكان به اشتراك گذاري به صورت آنلاين و يا رايت برروي انواع لوح هاي فشرده و يا حتي قابليت ارتباط با گوشي هاي تلفن همراه و انتقال خروجي به آن ها از ديگر قابليت هاي مهم اين ابزار به شمار مي رود.
 

دانلود Tipard Photo Slideshow Maker v2.1.10 - نرم افزار طراحی آلبوم های دیجیتالی از تصاویر

novaPDF Pro Desktop ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391
 
novaPDF Pro Desktop نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند.  باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود. تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است.
Auslogics Duplicate File Finder شناسایی و حذف فایل تکراری Auslogics Duplicate File Finder 2.5.1.0
 
نرم افزاری کاربردی برای یافتن فایل های اضافه و شبیه به هم و تکراری می باشد. اگر روزانه با فایل های زیادی سر و کار دارید و از دوستانتان و اینترنت فایل های زیادی دریافت میکند ، مسلماً با مشکل ایجاد فایل های تکراری و شبیه بهم در هارد دیسک مواجه خواهید شد. به همین دلیل برای اینکه فضای خالی هاردیسک را افزایش دهید و در نهایت هارد دیسک را بهتر مدیریت و دسته بندی کنید و همچنین حذف فایل های اضافی باعث خواهد شد زمان کمتری را برای یکپارچه سازی هارد دیسک طی کنید.
 
 
 
 
GoodSync یک نرم افزار قدرتمند و ساده برای  sync و Backup گرفتن از نرم افزار ها و فایل ها می باشد . این نرم افزار این قابلیت را دارد که به صورت اتوماتیک فایل ها و نرم افزارها را آنالیز و Sync کند و از ایمیل ها عکس های با ارزش و دیگر اطلاعات مهم شما Backup بگیرد و همچنین قابلیت sync کردن بین کامپیوترها ، لپتاپ ها ، سرورها ، حافظه های قابل حمل و ویندوز موبایل را با استفاده از ftp و sftp را نیز داراست .
 
 
 
کافی است از طریق کابل و یا بلوتوث موبایل خود را به کامپیوتر وصل کرده و نرم افزار SMS Deliverer را اجرا کنید.
ضمن ارسال پیامک به تعداد انبوه به مشتریان مورد نظر، می توانید پیام خود را ارسال کرده و هم زمان گزارشهای مربوط به ان را دریافت کنید.
 
روی نرم افزار می بینید که مشتریان چه بازخوردی نسبت به تبلیغ فلان محصول نشان داده اند و حتی می توانید جواب اتوماتیک برایشان ارسال کنید.
 
گزارش توسط نرم افزار به صورت خودکار ایجاد شده و در اختیار شما قرار می گیرد.
گفتنی است این کم هزینه ترین روش برای بازاریابی محصولات از طریق پیامک است که می توانید انجام دهید.نسخه انترپرایز ویژگی های زیر را دارد:

 
 "Glary Utilities Pro" نام  مجموعه ای سودمند از ابزارهای مختلف و قدرتمند برای افزایش کیفیت و سرعت ویندوز شما است.
 توسط نرم افزار Glary Utilities Pro می توانید فایل های اضافی و بیهوده را از رایانه ی خود حذف کنید، رجیستری ویندوز را از خطاها پاک کنید، حافظه تان را بهینه سازماندهی کنید، بر روی برنامه ها Startup مدیریت کامل داشته باشید و همچنین نرم افزارها را به سادگی Uninstall کنید.
ooVoo 3.5.9.41 Final
 
نرم‌افزار دیگری در این زمینه که از نظر تاریخچه از اسکایپ جدیدتر است اما از نظر امکانات و قابلیت‌ها با Skype برابری می‌کند برنامه‌ی ooVoo می‌باشد.
 
این برنامه نیز مانند اسکایپ رایگان می‌باشد و با ساختن یک اکانت که به آسانی در ابتدای اجرای برنامه انجام می‌شود امکان ارتباط را فراهم می‌آورد. ooVoo برخلاف اسکایپ از شبکه‌های P2P برای ارتباط استفاده نمی‌کند.
 
این برنامه قابلیت‌های بیش‌تری مانند ویدئو کنفرانس با 6 نفر، ضبط مکالمه‌ها، امکان مشاهده‌ی دسکتاپ رایانه‌ی مخاطب و... را دارد اما این امکانات رایگان نیست؛ برای استفاده باید اکانت آن را خریداری کرد و ارتباطی به رایگان بودن نسخه‌ی برنامه ندارد.
 

http://www3.pcmag.com/media/images/372129-foxit-reader.jpg?thumb=y

فایل های PDF دقیقاً همان گونه ای چاپ می شوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه بندی، فونت و عکس های موجود، بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است.
 
نرم افزار Foxit Reader ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار ابزارهای متفاوتی قرار دارد ابزارهایی که با کمک آنها می توانید فایل های PDF مورد نظرتان را ویرایش نمایید.
دانلود Dropbox
 
نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید جهت اشتراک گذاری فایلها و اطلاعات مهم و دسترسی سریع به آنهاست که بصورت آنلاین قابل استفاده می باشد. به کمک این نرم افزار قادر هستید تا یک هاست تحت وب برای خود راه اندازی نموده و از 2 گیگابایت فضای رایگان آن استفاده کنید.برای استفاده از این قابلیت کافیست تا وارد سایت برنامه شده و یک اکانت برای خود ثبت نمایید و از 2 گیگابایت فضای رایگان به وحود آمده بهره مند شوید . پس از آن برنامه را بر روی سیستم نصب نمایید.
 
نرم افزار Dropbox یک پوشه روی سیستم شما ایجاد می نماید و هرزمان که شما محتویات داخل پوشه را تغییر دهید ، تغییراتی مانند اضافه کردن ، تغییر دادن ، یا حذف کردن فایل ها ، این نرم افزار به صورت خودکار ، همه این جابجایی ها و تغییرات را با پوشه ای که در حساب کاربری شما وجود دارد بر روی سرور خود اعمال می کند.

دانلود نرم افزار تبدیل گوشی به ماوس برای موبایل آیفون،

 

Mobile Mouse Pro 3.2.2 iOS

 

 

 

 

 

نرم افزار تبدیل گوشی به ماوس برای موبایل آیفون - Mobile Mouse Pro 3.2.2 iOS

 

 

 

 

 

اگر دوست دارید از راه دور با ماوس و کیبورد کامپیوتر خود کار کنید میتوانید نرم افزار Mobile Mouse Pro را بر روی موبایل آیفون خود نصب کنید.

 

 

 

نرم افزار Mobile Mouse Pro میتواند جایگزین کیبورد و ماوس کامپیوتر شما گردد و از راه دور میتوانید به وسیله گوشی خود با کامپیوتر کار کنید.

 

 

 

در این مطلب، نسخه iOS این نرم افزار را که مخصوص موبایل های آیفون میباشد تهیه کرده ایم.

 

 

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط برنامه و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 

Advanced SystemCare Pro

نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

 

Advanced SystemCare Pro بهینه سازی قدرتمند و کامل Advanced SystemCare Pro v8.1.0.651

Sublight نرم افزار ای است که شما را قارد میسازد تا در بین بیش از ۱۰۰ هزار فیلم و سریال زیرنویس آنها را جستجو و دانلود کنید. با Sublight دیگر نیازی جستجوی زیرنویس در اینترنت نیست فقط کافی است Sublight را نصب کنید و زیرنویس مورد نظر خود را بیابید. شما می توانید هماهنگ سازی زیرنویس، نوع رسانه، زبان، تعداد دریافت ها، گزارش ها، و همچنین نام ناشر و تاریخ را برای هر عنوان فیلم و سریال مشاهده کنید. از امکانات اصلی این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی ، پیش نمایش زیر نویس ، به روز رسانی خودکار ، ویرایشگر زیر نویس و … است .

 

Sublight 4.7.5479 نرم افزار زیرنویس یاب فیلم و سریال Sublight 4.7.5479

 

download0511.ir_ubuntuUbuntu یکی از توزیع‌های لینوکس است که بر اساس دبیان پایه‌گذاری شده ‌است اما در چندین مورد با دبیان تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم افریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است .
اوبونتو هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی را به بازار عرضه می‌کند . علاوه بر این برای هر نسخه از اوبونتو، تا ۱۸ ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی ارائه می‌شود . برای نسخه LTS مثل 8.04 (Hardy)، به جای پشتیبانی ۱۸ ماهه، سه سال پشتیبانی برای نسخه ویژه رایانه‌های شخصی و پنج سال پشتیبانی برای نسخه‌های سرور ارائه می شود .

یکی از نکات مورد توجه در پروژه اوبونتو، تأکید بر دسترسی و جهانی‌سازی است . به همین منظور این نرم‌افزار برای تمام ملیت‌ها موجود است . کار کردن با آن بسیار راحت است و حتی کاربران نا آشنا با آن هم به راحتی به محیط آن عادت می‌کنند .
همه ی نسخه‌های اوبونتو تا ابد رایگان هستند . دیسک‌های فشرده اوبونتو به رایگان برای کسانی که آن را از طریق پست الکترونیکی درخواست کرده‌اند، فرستاده می‌شود . همچنین پروژهای با نام اوبونتو (Edubuntu) وجود دارد که این سیستم عامل همان طور که از نامش هم مشخص است، برای استفاده در کلاس‌های درس و محیط‌های آموزشی بسیار مناسب است . پروژه ی دیگری نیز از این سیستم عامل با نام کوبونتو (Kubuntu) طراحی شده‌است که از KDE Desktop استفاده می‌نماید. خانواده اوبونتو شامل موارد زیر است :

TaskSpace-0.4.1.0- download0511.ir

ا

گر شما به دنبال برنامه ای هستید که بتوانید با آن پنجره های برنامه باز شده در یک جا از پنجره قرار دهید و همچنین برای گیج نشدن در صفحه Switcher میتوانید از نرم افزار TaskSpace استفاده کنید . TaskSpace یک پنجره خالی سفید رنگ بدون هیچگونه ابزار ظاهری است که در عین سادگی می تواند با اطمینان شما را در کاهش شلوغی صفحه نمایش یاری دهد.

امکانات این نرم افزار پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop ، امکان دسته بندی برنامه ها ، سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز و … است .

اگر شما به دنبال برنامه ای هستید که بتوانید با آن پنجره های برنامه باز شده در یک جا از پنجره قرار دهید و همچنین برای گیج نشدن در صفحه Switcher میتوانید از نرم افزار TaskSpace استفاده کنید . TaskSpace یک پنجره خالی سفید رنگ بدون هیچگونه ابزار ظاهری است که در عین سادگی می تواند با اطمینان شما را در کاهش شلوغی صفحه نمایش یاری دهد . امکانات این نرم افزار پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop ، امکان دسته بندی برنامه ها ، سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز و … است .

نرم افزار رایگان و کاملا کاربردی است که با سرعت بسیار بالا فایل های بدرد نخور یا اصطلاحا Temporary را از روی سیستم شما پاک می کند. پاک شدن این فایل ها موجب افزایش میزان فضای خالی هارد دیسک و افزایش سرعت و بازده سیستم شما می گردد . همچنین این نرم افزار می تواند با پاک کردن کوکی ها ، History ، دیتابیس ها ، لیست دانلود ها و … که توسط نرم افزار هایی چون FireFox , Opera , Chrome , IE , Yahoo , Nero, … برروی کامپیوترتان برجای مانده امنیت شما را برای جلوگیری از هک شدن تامین نماید . البته شایان ذکر است که CCleaner برخلاف دیگر نرم افزار های مشابه این کاررا خودسرانه انجام نمی دهد بلکه به شما این امکان را می دهدکه مشخص کنید به دنبال حذف کدام فایل ها هستید . CCleaner بارفع ایرادات و عیوب رجیستری به افزایش طول عمر ویندوز کمک شایانی می کند . البته قبل از انجام عملیات چک کردن ، یک بک آپ ( BackUp ) کامل از رجیستری ویندوز می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند آن را به حالت قبل بر گرداند .

 

CCleaner پاک سازی ویندوز با CCleaner 4.12.4657

Dropbox 2.7.11 این نرم افزار جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد . برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت  عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود .

 

Dropbox 2.6.29 اشتراک گذاری آسان فایل ها Dropbox 2.7.11

نرم افزاری بسیار معروف و محبوب با امکانات فراوان جهت نمایش و پخش فایل های مالتی مدیا نظیر فیلم،ویدیو،صوت و عکس نرم افزاری بی نظیر محسوب می شود. این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته جهت پخش هرچه با کیفیت تر ویدیو و فیلم ها می باشد. پخش انواع لوح های فشرده DVD و بلو-ری ها به همراه فیلم های سه بعدی از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با استفاده از تکنولوژی انحصاری TrueTheater کیفیت بیشتری را در هنگام پخش فیلم ها در اختیار کاربر قرار میدهد. TrueTheater خود شامل بخش های دیگری در زمینه پخش فیلم ها با کیفیت HD ، ارائه کیفیت صدای بهتر، ارائه وضوح و روشنایی بهتر برای فیلم ، از بین بردن نویز فیلم و… را دارا می باشد که این تکنولوژی با اجرا شدن روی تمامی ویدیوها باعث نمایش هرچه بهتر خواهد شد.

 

CyberLink PowerDVD Ultra  پخش فیلم DVD با CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.3917.58

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

 

Google Chrome مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final

http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/93-07/23/farhangnews_96700-279962-1413366399.jpg

بعد از بروزرسانی اپلیکیشن وایبر به جدیدترین نسخه، علاوه بر اضافه شدن شکلک‌های جدید، صورتک‌های قدیمی نیز از لحاظ ظاهری دچار تغییراتی شدند که این موضوع به نظر برخی از کاربران که به شکلک‌های اولیه‌ی وایبر عادت کرده بودند خوش نیامد. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، این راهنما از زومیت را مطالعه کنید.

http://az648995.vo.msecnd.net/win/2014/09/Windows_Product_Family_9-30-Event-741x416.png

چند روزی است که نسخه‌ی ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 برای تست و بررسی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و بازار خبرها و مقالات پیرامون سیستم‌عامل جدید ردموندی‌ها و جاذبه‌هایش حسابی گرم است. اگر مایلید تا با ویژگی‌های جدید این نسخه فارغ از همه‌ی خبرها و حدس و گمان‌ها آشنا شوید، با بررسی اختصاصی از آخرین دستاورد نرم‌افزاری مایکروسافت همراه باشید.

مایکروسافت اوایل مهرماه اولین پیش‌نمایش از سیستم‌عامل جدید خود را منتشر کرد و پس از حدود 4 ماه، در خلال کنفرانس خبری اختصاصی خود، از نسخه‌ی تکامل‌یافته‌تری از آن همراه با تغییرات و قابلیت‌های جدید و فراوان پرده برداشت. Build 9926 معروف به نسخه‌ی ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز، از حدود یک هفته‌ی قبل بصورت عمومی برای تست و ارزیابی در اختیار توسعه‌دهنده‌ها و سایر علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همان‌طور که می‌دانید چند هفته‌ قبل، پیش‌نمایش نسخه‌ فنی محصول جدید مایکروسافت رونمایی شد. این محصول برخلاف انتظار کاربران، ویندوز 10 نام گرفت و به تمام شایعات و حدس و گمان‌ها درباره‌ ویندوز 9 پایان داد.

مایکروسافت در مراسم رونمایی از ویندوز 10 به معرفی برخی امکانات و قابلیت‌های جدید این ویندوز پرداخت که مطمئنا مهم‌ترین آنها ترکیب رابط کاربری ویندوز 7 و ویندوز 1‌/‌8 است تا در نسخه‌ جدید ویندوز، هم نظر کاربران مجهز به صفحه‌نمایش‌های لمسی جلب شود و هم رضایت کاربرانی حاصل شود که ویندوز 7 را به ویندوز 1‌/‌8 ترجیح می‌دادند.

ویندوز 10 علاوه بر امکانات و قابلیت‌های معرفی شده از سوی مایکروسافت از امکانات و توانایی‌های دیگری نیز برخوردار است که در این مطلب قصد داریم برخی از آنها را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید این امکانات در پیش‌نمایش نسخه‌ فنی وجود دارد و ممکن است در انتشار نسخه‌ نهایی کامل‌تر شده یا در آنها تغییراتی اعمال یا حتی به‌طور کل از این ویندوز حذف شود.

امکانات بیشتر در خط فرمان

بسیاری از کاربران با خط فرمان در ویندوز آشنایی ندارند، اما کاربران حرفه‌ای همچنان برای بسیاری کارها از این ابزار استفاده می‌کنند و باتوجه به اعمال نشدن تغییرات در این ابزار، انتظاری برای توجه مایکروسافت به آن وجود نداشت، اما برخلاف این طرز فکر، مایکروسافت در ویندوز 10 به‌روزرسانی مناسبی روی این به انجام داد و با اعمال تغییراتی کوچک، بسیاری از محدودیت‌های خسته‌کننده‌ آن را رفع کرد.

اکنون شما می‌توانید علاوه بر کلیدهای Ctrl + v از کلیدهای کنترلی دیگر نیز در این ابزار کمک گرفته و از امکانات دیگری بهره‌مند شوید.

برای بررسی این تغییرات در ویندوز 10 باید پس از اجرای ابزار خط فرمان، با کلیک راست روی نوار عنوان، گزینه‌ Command Prompt را انتخاب کنید. در ادامه به تب Experimental بروید و با فعالسازی هریک از گزینه‌های موردنظر، قابلیت عنوان شده را در خط فرمان فعال کنید.

http://dl.ir-dl.com/user17/pic/Internet%20Download%20Manager.m-1.jpg

Internet Download Manager 6.21 Build 19 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

 

Microsoft Office 2013 Professional Plus Microsoft Office 2013 Professional دانلود نسخه جدید  آفیس 2013  آپدیت ژانویه 2015 نسخه جدید جایگزین شد. دانلود کنید

Microsoft Office 2013 Professional- آفیس بزرگترین مجموعه نرم افزاری برای ویرایش و ذخیره سازی متن و همچنین ساخت اسلاید شو, و ذخیره داده ها است. مایکروسافت آفیس یک مجموعه نرم افزاری شامل word,power point,access,excel,… است. که دارای محیط مشابه ای هستند. آفیس بعد از ویندوز ضروری ترین برنامه کامپیوتر است. این مجموعه بزرگ نرم افزاری همانطور که از نامش پیداست محصول شرکت مایکروسافت است. همانطور که می دانید مایکروسافت رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط خود مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft  Outlook ) دستخوش تغییرات زیادی شده‌است. در نسخه جدید آفیس شاهد تغییرات زیادی بودیم. و ظاهر آن مشابه ویندوز 8 شده است. به عنوان مثال رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه‌ریزی شده دارد. پاورپوینت ( PowerPoint ) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. در 16 مه 2011 ، تصاویر جدیدی از آفیس ۱۵ منتشر شد که نشان می‌داد اکسل ( Excel ) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد. در نرم‌افزار واژه‌پردازی ورد ( Word ) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. مایکروسافت قول پشتیبانی از قالب Office Open XML Strict را با نسخه 15 آفیس داده‌است. هم‌چنین این نسخه از قالب اودی‌اف 1.2 پشتیبانی خواهد کرد. وب سایت ای اس دانلود نسخه جدید آفیس 2013 را که در فوریه سال 2014 منتشر شده به صورت رایگان برای شما ارائه داده است. شما می توانید هر نسخه آفیس 32bit و 64bit را با لینک مستقیم دریافت کنید.

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

 

 

چند ماه بیشتر از انتشار ویندوز 8 نگذشته بود که زمزمه هایی در مورد انتشار ویندوز 8.1 به گوش رسید. با توجه به نارضایتی کاربران از رابط مترو (یا همان صفحه Start Screen که در هنگام بالا آمدن ویندوز 8 نمایش داده میشود) مایکروسافت خیلی زود تصمیم گرفت تغییراتی در ویندوز 8 ایجاد کند. و در نهایت ویندوز 8.1 منتشر شد.

 

تجربه شکست ویندوز Vista، این بار به کمک مایکروسافت آمد تا قبل از اینکه خیلی دیر بشود، رضایت کاربران ویندوز را جلب کند.

 

بزرگ ترین تغییر ویندوز 8.1، حذف صفحه Start Screen در هنگام بالا آمدن ویندوز است. به این ترتیب کاربران مستقیما وارد دسکتاپ محبوب و دوست داشتنی ویندوز میشوند.

(البته در صورت تمایل هنوز هم میتوانید با کلیک روی دکمه Windows در گوشه پایین سمت چپ، صفحه Start Screen را فراخوانی کنید)

 

از دیگر تغییرات ویندوز 8.1 که برای رضایت کاربران انجام شد، بازگردانی دکمه Start بود. این دکمه دقیقا در جای دکمه Start ویندوز 7 قرار دارد. هرچند کاربرد آن فرق کرده و به جای باز کردن منو، صفحه Srart را باز میکند.

 

یکی دیگر از بهینه سازی های مهمی که در ویندوز 8.1 انجام شده، اضافه شدن Microsoft .NET Framework 3.5 است. اگر از ویندوز 8 استفاده کرده باشید، حتما میدانید که فعال کردن این نسخه از دات نت فریم ورک در ویندوز 8 بسیار دشوار بود. و بدون آن هم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها اجرا نمیشدند. اکنون در ویندوز 8.1 این مشکل کاملا برطرف شده است.

 

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نسخه نهایی ویندوز 8.1 را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه حاوی تمام آپدیت های ویندوز 8.1 بوده و به صورت کامل و بدون نیاز به Serial نصب میشود. بعد از پایان نصب نیز میتوانید توسط نرم افزار کمکی که در همین مطلب قرار دارد، ویندوز را فعال (Activate) کنید.

 Windows 8 Developer Preview Build 8102 M3 Update to RC1 x86/x64
نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده …. که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده…!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز 8 که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز 8 که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز 8 پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز 8 به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز 8 به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز 8 شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز 8 استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته است.

همیشه گزینه های بهتری وجود دارد که بتوان با استفاده از آن گزینه ها سیستم را همیشه سرپا نگه داشت ؛ سیستم عامل مطمئنا پس از مدتی به اصطلاح سنگین می شود به طوری که بخش های مختلف تا حدودی با اختلال مواجه می شوند ؛ مثلا ویندوز دیرتر بالا می آید ، نرم افزارها کندتر اجرا می شوند و بسیار موارد دیگر. بیشتر کاربران بهترین کار را عوض کردن ویندوز می دانند اما گاهی با بهینه سازی بخش های مختلف سیستم می توان همان کارآیی ابتدایی سیستم عامل را دوباره به دست آورد. PC Tools Performance Toolkit یکی از بهترین گزینه ها برای بهینه سازی ، افزایش سرعت کارآیی سیستم و امنیت اطلاعات است. نرم افزاری که با دارا بودن حداقل 10 عنوان از قابلیت های مختلف همیشه به کاربران این مژده را می دهد که در هر شرایطی بهترین کارآیی را تجربه کنند. بهینه سازی ویندوز برای افزایش سرعت در بخش های مختلف ، پاکسازی رجیستری ، ایمن تر کردن اطلاعات در سیستم ، پاکسازی و یکپارچه سازی هارددیسک برای افزایش سرعت دسترسی ، افزایش سرعت بوت شدن سیستم ، تعمیر مشکلات موجود بر سرراه بخش های مختلف ویندوز ، بازیابی اطلاعات و همچنین بهینه سازی ارتباطات اینترنت به منظور افزایش سرعت اینترنت از جمله قابلیت هایی هستند که در نرم افزار PC Tools Performance Toolkit به وضوح به چشم می آیند.

 

مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت. این تعریفی بسیار ساده از نوعی ارتباط میان دو سیستم رایانه ای می باشد که ممکن از از هر طریقی چه اینترنت پر سرعت، چه خطوط تلفن و حتی شبکه های رایانه ای هم صورت گیرد. در این نوع ارتباط که گاهی اوقات اهمیتی صدچندان برای بعضی از افراد پیدا می کند سرعت، فاصله و داشتن یک سری امکانات نظیر IP Valid برای ارتباط از طریق اینترنت پرسرعت ADSL و یا Wireless امری ضروری است. این امر که بسیاری از افراد قادرند از ایران، سیستم رایانه ای خود در کشور هایی نظیر آمریکا، چین و ... را کنترل کنند، بی شک انکار ناپذیر است. این افراد با داشتن همین قابلیت ریموت کردن می توانند تمامی سیستم نرم افزاری یک رایانه را در هزاران کیلومتر دورتر در اختیار خود در آورند. اما نوع ارتباط بسیار مهم است ، سرعت اهمیتی بالا دارد. نیاز به یک سری امکانات امری حیاتی است. Remote Desktop یک قابلیت بسیار جالب و البته کارآمد در تمامی نسخه های ویندوز است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا با سرعت های مختلف دو سیستم رایانه ای را به یکدیگر متصل کرده و به راحتی سیستم مقصد را کنترل کنند. مهم ترین ایرادی که برای این نوع ارتباط وجود دارد لزوم استفاده از IP مجزا برای سیستم مقصد است. هرچند Remote Desktop بسیار محبوب است اما هزینه ی داشتن یک IP مجزا برای یک فرد معمولی صرفه اقتصادی نخواهد داشت. تنها برای مدیران و مهندسان شبکه است که این نوع نرم افزار را می توانند مورد استفاده قرار دهند. شرکت های متعددی هستند که برای رفاه حال کاربران نرم افزارهای مختلفی را عرضه نموده اند تا به این نوع ارتباط از راه دور کمک کنند. اما بازهم مهم ترین مشکل سرراه کاربران است و آن هم IP مجزا و شخصی برای سیستم رایانه ای مقصد است. البته نه این که ارتباط خطوط تلفن یا شبکه این امکان را احتیاج داشته باشد، بلکه بحث پیرامون ارتباط از راه دور است. در شبکه های رایانه ای که تعداد رایانه ها هرچقدر هم که زیاد باشد بازهم در کنار هم و در محیطی نزدیک قرار می گیرند. خطوط تلفن هم که تقریبا هیچ کجا از آن ها استفاده نمی شود چون با سرعت پائین نمی توان مدیریتی قدرتمند را اعمال نمود. تمام بحث به خطوط ADSL و  به طور کلی اینترنت معطوف است. شاید نام Teamviewer را شنیده باشید. این نرم افزار امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند. استفاده از نرم افزار فوق العاده آسان و انجام تنظیمات آن هم بسیار ساده است. بیش از 15 میلیون نفر کاربر ثبت شده و البته تعداد زیادی هم کاربر ثبت نشده دلیل بر موفقیت فوق العاده بالای این نرم افزار بوده و خواهد بود. قابلیت هایی نظیر چت، ارسال و دریافت فایل، مدیریت کامل برروی سرور و البته قابلیت محدود سازی این مدیریت ، سازگاری با هرنوع دیوار آتشی، قابلیت ارتباط با دونوع VPN و Remote presentation و البته حالت پیش فرض نرم افزار ، قابلیت اجرای نرم افزار بدون نصب و ... همگی قابلیت هایی هستند که در استفاده از این ابزار کاربر به آن ها دسترسی خواهد داشت.

امروزه PDF به عنوان یکی از معروفترین و رایج ترین فرمت ها در میان کاربران استفاده بسیار زیادی را نیز دارند ، کاربران به منظور ساخت کتاب های الکترونیکی و یا اهداف دیگر از این فرمت استفاده می کنند. در این که PDF قابلیت های مهمی دارد هیچ شکی نیست ؛ قابلیت سازگاری با تمامی استانداردها در زبان نوشتاری در کنار قرار دادن تصاویر با هر فرمتی در این فرمت یکی از مهم ترین قابلیت های این ابزار را تشکیل می دهد. برای این که کاربر بتواند از این فرمت بهره ببرد نیاز است از نرم افزارهایی استفاده کند که بتواند کار تبدیل به PDF را انجام دهد. البته ورودی های تبدیل با هم متفاوت است و نمی توان برای تبدیل فرمت اسناد متنی از نرم افزاری تبدیل تصاویر به PDF استفاده کرد ؛ به همین منظور برای این که بتوان تصاویر را به این فرمت رایج تبدیل نمود نیازمند بهره گیری از نرم افزارهای مبدل تصاویر به PDF است.

AXPDF Image to PDF Converter نام نرم افزاری است که با قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت تصاویر امکان تبدیل را به سادگی و با سرعتی مناسب به کاربر می دهد. فرمت هایی نظیر TIF, JPG, GIF, PNG, BMP, PSD, WMF, EMF, PDF, PCX, PIC در این ابزار به صورت کامل پشتیبانی خواهند شد ؛ در این که کار تبدیل تصاویر به PDF با چه کیفیتی صورت گیرد در دستان کاربر است و این که بخواهد تا چه حد کیفیت را تنظیم کند ، ولی نکته ای که مهم است ذکر این مطلب می باشد که کاربر می تواند از نهایت کیفیت موجود در تصاویر برای تبدیل و نمایش در PDF هم بهره ببرد.
نکته پایانی هم این که AXPDF Image to PDF Converter علاوه بر سازگاری مثال زدنی با Adobe Acrobat ، معروف ترین نرم افزار نمایش فرمت PDF دارد در زمان کار تبدیل هم از سرعت فوق العاده بالایی در تیدیل بهره مند خواهد بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AXPDF Image to PDF Converter v2.12 :
- پشتیبانی از فرمت های رایج تصاویر نظیر TIFF, JPG, PNG, PCD, PSD, TGA, BMP, DCX, EMF, WMF
- سرعت بالا در کار تبدیل
- سازگاری کامل با Adobe Acrobat
- قابلیت Combine کردن چند عکس درقالب یک فایل PDF
- عدم نیاز به Acrobat
- قابلیت تبدیل به صورت دسته ای
- استفاده از نهایت کیفیت در کار تبدیل
- امکان تغییر در کیفیت تصاویر
- پشتیبانی از Drag & Drop
- پشتیبانی از انواع اسکنرها به منظور تبدیل مستقیم تصاویر
- قابلیت ایمن سازی از طریق قرار دادن پسوردهای 40 تا 128 کاراکتری
- قابلیت تغییر در سطح دسترسی نظیر بستن چاپ سند و یا کپی آن
- امکان قرار کردن اطلاعاتی نظیر Title ، Subject ، Keyword و ...
- قابلیت قرار دادن Watermark برای تصاویر و سند PDF
- استفاده آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 

کسپراسکای اینترنت سکیوریتی(Kaspersky Internet Security) بسته امنیتی کاملی که امروزه همه جای دنیا به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های امنیتی شناخته می شه.نرم افزار امنیتی کسپراسکای اینترنت سکیوریتی قادره حداکثر امنیت رو تو سیستم های مختلف فراهم کنه قابلیت شناسایی جدیدترین File های مخرب رو داراست و با سرعت بالایی در شناسایی و حذف اونها داره.

محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Security نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند می تونن با به روز رسانی های سریع و به واسطه رابط کاربری (User Interface) جذاب و جالب هر کاربری رو در داشتن کامپیوتری امن از هرگونه فایل مخربی یاری کنن. تفاوت اصلی این دو نسخه رو می شه در امکاناتی مثل دیوار آتش مستحکم ، وجود آنتی اسپم و به طور کلی همه ابزارهای لازم برای امنیت در اینترنت در Kaspersky Internet Security دونست . نسخه ی آخر این دو نرم افزار تغییرات جدیدی در واسط کاربری (User Interface) خود مواجه شدن که باعث شده تا افزایش در سرعت کارکرد نرم افزار ها محسوس باشد

Ace Translator یک نرم افزار دیکشنری متن فوق العاده کاربردی می باشد که با داشتن یک موتور ترجمه اینترنتی بسیار قدرتمند به شما این امکان را میدهد تا به راحتی به ترجمه مطالب موجود در اینترنت، نامه ها، گفتگوها، ایمیل ها و … بپردازید. از نکات مهم این نرم افزار می توان به پشتیبانی این نرم افزار از ۶۴ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی نیز اشاره کرد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت تبدیل متن به صوت را نیز دارا می باشد که از این لحاظ آنرا یک نرم افزار آموزش زبان نیز می توان شناخت. برای دانلود به ادا مه ی مطالب بروید.

LingvoSoft به عنوان یک شرکت طراحی و تولید ابزارهای ترجمه دستی فعالیت می کند که به انتشار نرم افزارهایی در بیش از 40 زبان و برای سیستم عامل ها و پلتفرم ها اصلی، از جمله Palm OS, Windows و Symbian پرداخته است و برنامه های کاربردی LingvoSoft معمولاً شامل ترکیبی از تکنولوژی های خاصی برای ترجمه می باشد.
بسته های نرم افزاری این شرکت که به زبان های گوناگونی تهیه شده اند، شامل مجموعه ای از برنامه هایی مفید به منظور درک و یادگیری زبان های متفاوت است تا شما دیگر در فهم زبان های بیگانه دچار مشکل نشوید.
LingvoSoft Suite 2008 یک راه حل جامع و یکپارچه را برای یادگیری زبان فراهم می کند که شامل تمامی ابزارهای مهم آموزشی در این زمینه نیز می باشد. این مجموعه پاسخی به نیازهای (تقریباً) تمامی افراد مانند بازرگانان، مسافران و دانش آموزان زبان های خارجی می باشد.

نرم افزارهای موجود درLingvoSoft Suite:

 

- LingvoSoft Talking Dictionary

این برنامه با استفاده از تکنولوژی تبدیل متن به گفتار، راه حل زبان شناختی پیشرفته ای را برای شما فراهم کرده است تا با استفاده از پایگاه داده مفید خود که از عبارات و کلمات پرکاربرد تشکیل شده است، برای شما یک ترجمه کلمه را بصورت دو طرفه فراهم کند و به عنوان بخشی از مجموعه LingvoSoft، هنگامی که شما در ارتباطات خود نیاز به پاسخ های فوری دارید، بهترین کمک عملی را برای شما فراهم خواهد نمود.
- LingvoSoft Talking PhraseBook
از ویژگی های بارز این برنامه، لهجه و صدای طبیعی افرادی است که به زبان مورد نظر صحبت می کنند. LingvoSoft Talking PhraseBook را می توانید به عنوان یک همراه و ابزاری ایده آل در سفرهای خود داشته باشید تا هر زبان جدیدی را از ابتدا فرابگیرید. این برنامه حدوداً شامل 14000 عبارت پرکاربرد و 15 موضوع اصلی می باشد که با گزینه های مفید خود امکان جستجوی آسان و سریع را برای شما فراهم کرده است.
- LingvoSoft FlashCards
با کمک LingvoSoft FlashCards واژگان زبان بیگانه را به طور تاثیر گذارتر از هر زمان و روش دیگری فرا خواهید گرفت. اگر شما از تمرین املای لغات با روش های قدیمی خسته شده اید، این برنامه می تواند به عنوان ابزار مفیدی بر روی PC یا PDA شما نصب شده و در مجموعه ای از چهار بازی جذاب، به شما کمک کند تا هزاران کلمه جدید را حفظ کنید.
 

                                                                      

BBFlashBack برنامه ای کم حجم و در عین حال کار آمد برای فیلمبرداری از تمامی فعالیت های دسکتاپ است. این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که شما بر روی مانیتور خود میبینید به صورت فیلم ذخیره میکند که شما میتوانید از آن برای ساخت فیلم های آموزشی ، راهنمای نرم افزار و یا معرفی محصولات خود استفاده نمایید. این نرم افزار پیشرفته دقیقا تمام جزئیات را ظبط میکند و یک فیلم با فرمت AVI و یا فرمت مورد نظر شما ، به شما تحویل میدهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

دسته : نرم افزار , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1390 ساعت : 13:21

 

 

امروزه بسیاری از افراد برای اینکه فایل های آن ها فضای کمتری از هاردشان را اشغال نماید به فشرده سازی فایل ها رو آورده و سعی می کنند تا جای که امکان دارد فایل های خود را فشرده نمایند و برای این کار نیز از امکانات ویندوز و یا نرم افزارهای معروفی همچون WinRAR، WinZIP و ... استفاده می نمایند. در این پست یکی دیگر از نرم افزارهای فشرده سازی بسیار قدرتمند و رایگان را که در مدت زمان اندک به خاطر قدرت و سرعت بالا طرفدارن بسیاری یافته است را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی فایل های خود را بدون آسیب دیدن تا حد بسیاری فشرده نمایید.

7Zip نرم افزار رایگان و قدرتمند است که قادر به باز نمودن و فشرده سازی فایل ها در فرمت های مختلفی همچون ZIP ،RAR، 7z و ... آن هم با قدرت و سرعت خارق العاده می باشد. علاوه بر این 7-Zip با ایجاد امکان رمز گذاری فوق العاده قوی آن هم با استفاده از الگو های خاص و جدید می تواند فایل های شما را از دسترسی دیگر افراد محفوظ نگه دارد. این نرم افزار فوق العاده قوی و کم حجم که دارای لایسنس های بین المللی GNU LGPL و UNRAR می باشد اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است.

ویرایش تصویر مجددا تعریف شده است، این بار تمرکز بیشتر روی عکاسی است. اکنون 20 سال است که فتوشاپ در حال تکامل روز افزون است و طی این تلاش ها CS5 نه تنها تغییرات چشم گیری بکرده است، بلکه انقلابی در عرصه ی ویژگی های نو و جدید نیز به همراه دارد که هر کاربری را با این امکانات راضی نگه می دارد. اگر تا به حال سری به وِیژگی های جدید این نرم افزار شگفت انگیز مانند Content Aware Fill و Puppet Warp نزده اید مطمئنا پس از دیدن آن از تعجب انگشت به دهان خواهید ماند که چگونه این کارها را انجام داده اند؟""
"
تعدادی از این امکانات برای ما فوق العاده به نظر رسید، اما به نظر می رسد این امکانات تنها روی عکس های ایده آل و بدون اشکال به خوبی عمل می کنند نه روی نمونه های واقعی. بعد از کار با برخی از این امکانات خواهید فهمید که در آمد کار با فتوشاپ تا اندازه ی زیادی بالا رفته است.

 
1. انجام انتخاب های پیچیده و ظریف آسان تر می شود

حذف کردن پس زمینه تا حد زیادی آسان و راحت می شود. شما می توانید ماسک های بسیار دقیقی بسازید و انتخاب قسمت مورد نظرتان را سریع تر انجام دهید. ترفندهای مورد استفاده برای انتخاب مو حالا با استفاده از ابزار refinement، به سرعت باد انجام می شود.


 

2. Content-Aware Fill

این ویژگی مهیج ترین امکان جدید در Photoshop CS5 است. با استفاده از این ابزار می توان عناصر تصویر را به آسانی پاک کرد.
این ویژگی بسیا دقیق است و هنگام کار با آن احساس می کنید با یک ابزار جادویی کار می کنید. احتمالا این ابزار به یکی از ابزارهای مفید و موثر در فتوشاپ تبدیل خواهد شد

 

 

صفحات سایت
از دیگر مطالب سایت ما نیز دیدن فرمایید !
تعداد صفحات : 8
درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 7
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 2674
بازدید ماه : 13669
بازدید سال : 36887
بازدید کل : 381308
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes